Kakav koncept odabran za imidž brenda.. Inteligentni, duhoviti, djetinjasti, prosti, zaigrani. Mirisi fini i mirisi nepodnošljivo smrdljivi. Ovi ih imaju u cijelom rasponu.
Super su mi njihove reklame za parfeme. Na samom rubu i preko njega. Možda nekome i uvredljive, no... ne treba sve shvaćati tako ozbiljno u životu. Važna je ona tanka linija koja dijeli dobru foru od neukusa. Meni je definitivno najdraža ova fotografija sa mledenkom. Genijalna.
Dakle,
ETAT LIBRE D'ORANGE:
Super su mi njihove reklame za parfeme. Na samom rubu i preko njega. Možda nekome i uvredljive, no... ne treba sve shvaćati tako ozbiljno u životu. Važna je ona tanka linija koja dijeli dobru foru od neukusa. Meni je definitivno najdraža ova fotografija sa mledenkom. Genijalna.
Dakle,
ETAT LIBRE D'ORANGE:
No comments:
Post a Comment