Sunday 27 July 2014

ETAT LIBRE d'ORANGE: ENCENS ET BUBBLEGUM EDP



Ovaj parfem za mene nije samo ne nosiv, nego je i ne špriciv uopće. A kupila sam ga. I nema veze. Prebolila sam taj prvi šok da sam tako naivno išla naručiti parfem baš od ove čudne tvrtke, bez prethodnog testiranja. Imam još jedan od njih i on je isto čudan, ali mi je prekrasan i stvarno ga obožavam nositi. Kada je to sve tako individualno. S ovim sam recimo jako omanula. No, sada kada je prošlo već neko vrijeme, postao mi je zanimljiv na neki uvrnut način i volim ga proučavati.

preuzeto sa escentual.com

Samo ga ne smijem staviti na sebe, a ni pošpricati po prostoru s njim jer ću se ispovraćati onda. Doslovno. Ali me svejedno privlači, upravo jer mi je toliko nepodnošljiv. Ne znam ima li to smisla nekome još osim meni..


Nikada nisam osjetila tako nešto gadno. Ovaj miris mi diže želudac. Kako je to sve komplicirano. Sjetim ga se, uzmem ga i onda maknem čep i usudim se samo pomirišati onako iz bočice. Ta je mini doza meni dovoljna. Jednom sam ga stavila na ruku prije spavanja i otišla u krevet. Noćna mora. Toliko mi je odbojan. Otišla sam oprati, ne oprati, izribati ruku i vratila se u krevet. Ali još uvijek se osjetio, i na mojoj ruci i po plahti. To sranje sam još tri dana osjetila u sobi. I tri dana mi se mučilo.


Iako pišem kao loše stvari o ovom parfemu, istina je i da ga poštujem. Trebalo je napraviti tako nešto uznemirujuće. Mislim da je Encens et Bubblegum kvalitetan miris. Avangardan. Ma šta pričam! Anarhičan potpuno. Snažan, prodirući, kaotičan, neispravan, loš u smislu karaktera. Pandorina kutija. PANDORINA KUTIJA! To je to. A ne... Možda je on spužva, loša točka u koju mogu preusmjeravati neželjene negativnosti skupljene kao nusprodukt postojanja u svijetu punom svakavih događaja i susreta :). I kada se osjetim opterećena onim što mi se ne sviđa u tom kontinuitetu, dovoljno je da samo otvorim njegovu bočicu na zerce i osjetim njuhom kako miriše "lošost" i ona po principu privlačenja sličnosti, a koncentrirana do bola, instant upije ono čega se želim riješiti i tako očisti prostor i život do nule. Tako bih ja zamislila zanimanje ovoga mirisa.

ISPRIČATI ĆU VAM NAŠU PRIČU: Funkcioner i razrješitelj i sekretarica. 
LIKOVI: Direktor, sekretarica (E.e.Bubblegum) i sporedni lik.

"Halo direktore, imamo problem!"- krešti u slušalicu sporedni lik. 
"E ma, ćao, evo pričekaj, riješit će se." 
Direktor spušta slušalicu i odlazi do sekretarice imena Encens et Bubblegum i zamoli ju nek se malo otvori: "Gospođo poštovana sekretarice, biste li se malo raširili po prostoriji, naime, imamo problem." 
Sekretarica E.e.Bubblegum će na to: "Nema problema šefe, odmah, znate da ja bez greške upijam sve probleme. Samo.. gospodine direktore, začepite nos, znate kada se otkrijem da će biti gadno, najučinkovitija sam kada se ne perem mjesec dana." I tada- raširi se naglo, ubere problem iz daleka i brzo se uvuče nazad u sebe.
I tako je ovom jednostavnom tehnikom u trenu riješen još jedan strašni problem. Da ne bi bilo zabune.. generalni direktor ovdje sam ja, Sofia Duelle uvijek u nekom problemu. A sekretarica je zapravo smrdljivi mušketir, jer volimo mušketire, ali može biti i netko drugi, voli se ona maskirati, samo joj je važno da uvijek zadrži svoju glavnu karakteristiku i oružje- smrdljivost.


E lijepo i što sada? Što se dalje događa? Pa ništa posebno, ali sve povoljno. Ostaje samo ljepota, zanesenost i bezbrižnost, a bočicu brzo zatvorim i spremim u kutiju nek se tamo nosi kako zna i umije sama sa sobom u svom mraku. OK je ovaj grozni parfem. On je moja spužva ako ga pametno upotrijebim i moja mučnina, ako mu previše dopustim da se razmetne.


Encens et Bubblegum je izašao na tržište 2006. Parfumer je Antoine Maisondieu.
Note su: malina, cvijet naranče, breskva, đurđice, vanilija, mošus i tamjan.
Ja ne osjetim u ovom parfemu ništa od ovoga gore navedenoga.

Završavam sa kratkom recenzijom iz knjige u kojoj je iznešena dobra ocjena ovoga mirisa. Tako različit dojam doživljaja nego što je to moj. Zanimljivo mi je uvijek čuti i drugačije utiske. Stvarno je istina ono što kažu da je ljepota u oku promatrača..
Cirirano iz: Parfumes: The A-Z guide, autori: Luca Turin i Tania Sanchez, komentar parfema Etat libre d'Orange, Luca Turin: "... Encens et Bubblegum is wonderfully quiet, transparent accord of sweet rosy and woody resinus notes, like one of those classic fairy tales where a surface of cuteness hides a solemn, even alarming message."




3 comments:

  1. znam na sta mislis , meni su svi do jednog Chanelci odurni a tolike zene ih obozavaju....
    pa zasto ga ne prosledis , mozda bi nekom bolje legao? ili ti je draz da ga cuvas?
    ako sam negde u kupovini gresila to je definitivno u parfemima, ali sam naucila lekciju-dodjem bez parfema , spricnem , odem pa ako mi se posle sat svidja kako se razvio na meni tek onda kupujem...
    meni se od etat libre-a svidja sex pistols -jesi li ga probala mozda?

    ReplyDelete
  2. hahahaha ako ga proslijediš kako je Lana preporučila pazi da je to nekom s kim se ne družiš, da ne bi bilo da počneš povraćat svaki put kad vidiš tu osobu...ili je pokloniš nekom od koga ti je ionako muka :D
    MB

    ReplyDelete
  3. LOL MB :DDD; sestri nije grozan, ali joj je nenosiv; možda ga i poklonim, ali iskreno počela sam ga voljeti takvog, znam da je suludo, no možda ga čak ni ne bih htjela proslijediti, stvarno počinje mi se sviđati priča koju sam mu namjenila, sviđa mi se trenutno da ga imam; Lana- :), nije meni to neka tragedija, ja volim isprobavati i imati razne parfeme iako imam i ja nekih koje stvarno ne volim i ne bih se mogla s nikakvom pričom natjerati da ih imam :), ja volim Chanel mirise, ali mogu shvatiti da su ti grozni :), meni je to baš zanimljivo sve; ja recimo ne volim puno Bvlgari mirisa i ne volim sve ove novije Versace mirise, ni nove Escada, ma hrpu njih,.. čak ne mogu pronaći ništa lijepo ni posebno, čak ni nakon brojnih testiranja u mirisu By Kilian: Back to Black iako je toliko hvaljen, meni se nikako ne sviđa :); to mi je razlika između tih parfema koji mi se ne sviđaju i ovoga moga što sam ga recenzirala; ovaj je toliko grozan da mi se sviđa, ovi drugi spomenuti tu su mi samo bezveze, ništa; e da, toliko sam se zapisala da sam zaboravila :), nisam probala Sex Pistols na žalost, baš gledam sastojke, dobri su mi, haha, ali bili su mi dobri i od ovog parfema; stvarno s ovom firmom se ne smije ići na slijepo, vidim i da Sex Pistols isto ima tu specifičnu kožnu notu koja se proteže kroz mnoge ELDO mirise, ja imam još Bendelirious i taj mi je prekrasan (iako se sporedno isto osjeti to nešto što ne bi možda masi ljudi bilo ugodno); :*

    ReplyDelete