Thursday 31 July 2014

L'ERBOLARIO: ORTENSIA



Neki dan sam dobila ova tri lijepa cvijeta na poklon. Ne mogu mi se bolje uklopiti u post :). Čak i ova ruža paše ruži na čepu. Evo gledam i čudim se. Koja slučajnost.


L'Erbolario: Ortensia
2013.
Prema parfumo.net kompozicija je sačinjena od ovih nota:
GORNJE NOTE: hortenzija, jasmin, ruža, ljubičica;
SREDNJE NOTE: heliotrop (sunčac :D), geranij, artemizija (u skupini artemizija je nekoliko biljaka, pa ne znam na koju se misli kada kažu "artemizija"), ylang-ylang, korijander;
BAZA: sandalovina, vanilija, iris, mošus.


Kada sam jednom nešto kupovala u ljekarni, žena koja tamo radi dala mi je tester kreme za tijelo iz Ortensia linije. Ja sam tester upotrebljavala kao kremu za ruke na poslu. Prvi dojam mi se nije svidio, miris mi je bio bezvezezast, no već drugi- treći put prilikom testiranja mi se počeo sviđati.
I lijepa mi je sličica bila hortenzije na testeru, pa mi ga je bilo žao odmah baciti kada sam ga potrošila. Onda sam ga još nekoliko dana držala na stolu kao ukras. Praznu onu "vrećicu". Luzer ja :).
Kada sam u trgovini testirala sam parfem, baš mi se svidio. Ležeran je, nezahtjevan, pozitivan, lagan za nositi ga. Miris koji mi ne priča nikakvu posebnu priču, ali nije prazan i neugledan. 
Ortensia je parfem za svaki dan, za sunčane dane proljeća i ljeta. 
Kremasti, puderasti, cvijetni miris. Vrlo ugodan, uredan, mekan, nevin, jednostavan i nježan. 
Rozi miris. Baš kakva mu je ambalaža.


Prosječne je postojanosti i silaže. Traje dovoljno, širi se u granicama bontona. To je ok za ovakav miris.
Pakiranje mu je baš privlačno, djevojačko i romantično. I kao kinder jaje je. Kutija ukrašena cvijećem odmah izmami osmjeh. Kada se otvori kutija, unutra je još jedna kutijica, iiiii, kao ukrasna je i nakon što se parfem potroši baš bi se mogla iskoristiti kao kutijica za nakit. Kada se otvori ona, prvo iskoče latice cvijeta koji je na čepu. A taj cvijet je zapravo mala gumica za kosu. Mogla bi biti. I na kraju kao zadnja razonoda i igrarija slijedi isprobavanje i nanošenje mirisa. 
L'Erbolario parfemi, po mom mišljenju, nisu ni malo loši mirisi, upravo suprotno, a nisu uopće skupi. Volim puno njihovih mirisa. Ovako, ne mogu se sjetiti točno- pretočno koliko sam platila svoj, ali za 100 ml bilo je to cca 230 kn, a onaj od 50 ml je cca 160 kn. Sviđa mi se što nije teško doći ni do testera ove tvrtke, i u trgovini i u ljekarnama, ako ih imaju, bez problema će ih dati, nekada svojevoljno, nekada uz prethodni upit. U kolekciji Ortensia uz parfeme, mogu se još kupiti i mlijeko za tijelo, mirisna svijeća,... možda još nešto, ali stvarno nisam zapamtila više. Zaboravila sam. A ovaj post sam završila. 
Pozdrav!




6 comments:

  1. Obožavam njihove parfeme! Imam Fiore Dell'Onda o kojem sam ovisna i Frutto Della Passione koji je savršen za ljeto. Postojanost im je tako tako, ali ovaj prvi bih mogla špricati cijelo vrijeme koliko je neobičan, a suptilan :) Ortensia mi je isto super, i Iris samo je znatno jači i sladji. Sve sam ih istestirala u ljekarni :)
    MB

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa znam koji su to :D; meni je prije bio najdraži Tiare, dva-tri puta sam ga imala, a u zadnje vrijeme mi je ostao u mislima Dolcelisir, a voljela bih probati još i Neroli, nikako da naiđem da imaju tester- bočicu u trgovini;

      Delete
  2. Imam i kremu i parfem, obožavam taj miris, toliko je lagan, nježan, nenametljiv, a opet ostavlja trag, svi mi kažu da mirišim na čistoću i nešto fino kad ga osjete :)
    Parfem nije jako trajan, ali s kremom se pojača trajnost, a i toliko je lijep da mi nije problem svako malo se natrcakati kremicom ili špricnuti parfem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš si ga dobro opisala :) i ja ga takvim doživljavam

      Delete
  3. Upravo iz apoteke sam dosla... isla kupiti najbolji kremu za lice Čičak i ruzmarin i apotekarka mi preporuči ovaj Ortesia parfem..
    Budem ga kupila, predivan je, puderast, slatkast na neki elstra nacin ( jer inace slatkasto u parfemu nimalo ne volim ), tajanstven
    Ekstra recenzija 😊

    ReplyDelete
  4. Hvala na komentaru! Parfem je naprosto divan i stvarno kvalitetan. Tako njezan, ali ne i pretih. To je miris koji se ne nameće, ali se itekako primjeti i izdvaja iz mase. Svega u njemu ima- baš dovoljno! xoxo :-)

    ReplyDelete