Sunday 11 May 2014

CREED: VIRGIN ISLAND WATER EDP



Creed: Virgin Island Water je stvarno bio ugodno iznenađenje kada sam ga probala prvi puta. Ovo je pravi ljetni parfem koji najbolje živi na suncu. Kao i neki drugi Creed mirisi i ovaj je lagan i nenametljiv. Zanimljiva kombinacija kokosa i citrusa čini mi ga posebnim. Svjež je, pogotovo na samom početku, a kako vrijeme prolazi, postaje sve topliji. I iako bih ga označila diskretnijim mirisom, na mojoj koži je i dugotrajan. Provjereno osam- devet sati u svim svojim fazama.  


Creed parfemi pripadaju staroj parfumerskoj kući, jednoj od najstarijih na svijetu. Utemeljena je 1760. godine u Londonu. Oni traju već preko 250 godina. I imaju stvarno divnih mirisa. Meni se više sviđaju njihovi laganiji mirisi i nekako sam se njima posvetila kroz njihovu kuću. Virgin Island Water je miris i za žene i muškarce. Neki dan sam bila u parfumeriji. Kupila sam si jedan prekrasan parfem o kojemu ću, nadam se, pisati tu jednom- HdP: Moulin Rouge 1889. I tako ja razgovaram sa prodavačicom i pričamo o Creedu malo i ona kaže kako se uvijek čudi kada muškarac za sebe kupi Virgin Island Water. Jer je kao ženskastiji. Pa je, malo više vuče prema ženskom dijelu publike, no ja ga itekako mogu vidjeti i na muškarcu. Zašto ne. Ako muškarci diljem svijeta luduju za A*men-om od Muglera, zašto ne bi nosili i bilo koji drugi onda. Ja imam A*men i meni je on ženski. Zašto onda nekom muškarcu ne bi bio Mitsouko muški.


Virgin Island Water EDP je izašao na tržište 2007. Inspiriran je putovanjima po karipskim otocima. Napravili su ga Olivier Creed (šesta generacija) i njegov, čini mi se, sin Erwin Creed (sedma generacija). Dolazi u količinama od 120 ml (180 funti), 75 ml (150 funti) i 30 ml (90 funti). Ima ga kupiti i u Hrvatskoj, ali ne znam kolika mu je cijena. Pretpostavljam da je slična ovima koje sam spomenula, preračunato u kune. Moja bočica, ova na fotografijama, je od 75 ml. 


Miris dolazi u decentnoj staklenoj bočici, nenametljivog dizajna. Mehanizam od spreja mi je posebno drag na toj bočici. Jer kada pritisnem taj sprej, miris tako ravnomjerno i praškasto izlazi iz njega, široko i ujednačeno. 


Bio je to sunčani ljetni dan. Još je uvijek jako toplo. Njih dvoje su se nakon dana punog mora vratili u svoj apartman, odmorili se, otuširali i stavili Virgin Island Water. Ljetuju u luksuznom ljetovalištu negdje na francuskoj obali. Imaju svoj apartman u velikoj bijeloj zgradi. Uređen je minimalistički. Pas trčkara prostorom. Pas zlatne dlake. Stan ima jednu veliku spavaću sobu i kupaonicu koja je od sobe ograđena samo staklom. Dnevni boravak i vrlo mala kuhinja su prozračni. Jednostavni. Tek tri slike suvremene umjetnosti velikog formata na zidu, veliki trosjed crne boje i pokraj njega Le Corbusier ležaljka. Dok sam vam ovo opisivala, naš par je spreman za izlazak. On je obukao bež lagane hlače, malo zavrnute tako da mu se vide gležnjevi i bež mokasine. Bijelu košulju i svijetlo plavu vesticu. Ona, ne vidim dobro što je obukla. Nešto svijetlo i ležerno. Nije se našminkala, samo je stavila labelo na usne i raspustila kosu. Zovu psa i izlaze iz apartmana. Idu u šetnju pustom pješčanom plažom, pa će poslije sjesti negdje nešto pojesti usput uz čašu vina. Danas im je takav dan. Sutra će se razvaliti u nekom klubu, uz neki drugi miris, neku drugu odjeću, imati drugačiju energiju. Ali to je već neka druga priča. Ova priča pripada Virgin Island Water danu. 


Virgin Island Water je jako kvalitetan miris što ne čudi jer Creed koristi samo najkvalitetnije materijale za svoje kreacije. Tropski miris pun kokosa. Ali finog kokosa. Tako prirodno miriši. Miris je slatkast, no u ravnoteži ga drže citrusne note. S tim dijelom, moram opet spomenuti, sam oduševljena. Kao da su spojili dvije krajnosti i ispalo je tako dobro to. Osjetim limetu, limun, đumbir,  nešto drvenasto, ali ne znam to bolje opisati. I kokos, kokos, kokos. Takav mu je početak. Kako vrijeme prolazi ovi iskričavi tonovi se smiruju, a počinje neka puderastija, malo kremastija faza mirisa, osjetim i slanoću (možda je more :)?), dok pri samom kraju ostaje vrlo decentan i ugodan trag mekoće. Tako svjež, pozitivan miris. Za dobro raspoloženje. Možda je i seksi. Mogao bi biti. Zašto ne.

Izvor Fragrantica- note: bijeli bergamot, limeta sa Jamajke, sicilijanska mandarina, kokos, indijski jasmin, hibiskus, ylang-ylang, đumbir, šećerna trska, mošus, bijeli rum.





1 comment:

  1. Vidio sam ovdje prije nekoliko tjedana komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je donio željenu radost. Slijedila sam upute koje je dao kako bih vratila svog ljubavnika koji je ostavio mene i djecu već 3 godine, ali hvala dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. Molimo kontaktirajte ga za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ). I svjedočite sami.

    ReplyDelete