Thursday 18 September 2014

BVLGARI: BLACK EDT



Ne bih trebala biti, ali iznenađena sam. Znala sam kada probam Bulgari Black miris da će mi se svidjeti. Puno puta sam naišla na dobre recenzije za Black. Opisi su se svodili ukratko: guma, guma, guma. Privukla me ta riječ- GUMA. Iako je kombinacija slova koja ju tvore dosta neprivlačne boje.


Ne znam da li je stvarno teško pronaći ovaj parfem ili sam ja površno pregledavala police parfumerija, samo znam da ga već dugo želim probati, a ne uspijevam doći do njega.
Napokon, prije negdje mjesec i pol ugledam dva pakiranja Blacka kako stoje na polici Bipe na polici muških parfema. Black je i muški i ženski miris. Zar opet o tome? A stvarno je i po Bulgariju, ne samo po meni. Unisex je, točnije- nije definiran. Koja smiješna riječ- UNISEX!
Probala sam ga, ali kako trenutno pokušavam ne trošiti previše novaca gdje ne trebam, odlučila sam ga ne kupiti. A tako mi se svidio... A tako ga dugo tražila... 
Prvi put kada sam ga probala izrazito mi je mirisao na gumu. Crnu, vruću gumu. Mislim da sam to pomislila pod jakim dojmom tuđih recenzija. Mišljenje na prvu. No ovo je puno kompleksniji miris.
Prošlo mjesec dana, i više, ja ne prestajem razmišljati o njemu. Ipak sam ga  neki dan otišla kupiti. Mislim da je cijena bila za 40ml oko 370 kn. 


Znači, što kraće: 
prvi susret- miris gume, masti kojom se podmazuje željezo, kože i vanilije, naslaganih drva spremnih za naložiti vatru; poslije postaje sve slađi; u mislima stvaram sliku tamno smeđe i crne pozadine, ispred buket zelene, tamno zelene, tamno crvene, crvene i tamno žute boje (kada spominjem "buket" stvarno ne mislim na miris cvijeća, nego na miris boja i oblika koji postaje sve dominantniji u parfemu); pred kraj se skroz smiruje i ostaje toplina i slatkoća; 
drugi susret- guma i koža se manje osjete, mast za podmazivanje željeznih vijaka postaje gušća i čak nježnija, miris crnog čaja dolazi više do izražaja, šareni buket iz jasnog mraka sve više osjetim, slatkoću sve više;
treći, četvrti, peti... susret- savršeni balans svih nota odjednom, tek na kraju ostaje malo vanilije i ambre, mošusa, kože i dima. 

Black je najmuževniji i najženstveniji parfem kojeg sam probala, a da ima u sebi jednom tu dvojnost. Izvanredan parfem. Većina Bvlgari parfema mi ne odgovara, ali ovaj Black mi itekako paše. Svaka im čast što su ga napravili. Divota. Multidimenzionalan miris.
Šteta samo što na koži ne ostaje dovoljno dugo. Barem ne na meni. Mozda tek četiri sata. Na odjeći ipak puno duže. 
Nisam sigurna da je Black parfem koji bi se svidio baš većini ljudi. Ne uklapa mi se u prosječni narodni izbor, nije baš mirisno jednostavan i svakidašanj. Čudan miris. Po svom opisu rekla bih da bi trebao biti malo prljav, ali nije, baš suprotno. Jako je čist. Gradski miris čistoće koja glumi da je prljava. Muškarca u najskupljem savršeno krojenom odjelu kojem je pukla guma na autu dok je išao na večeru u novi fensi restoran, a kako voli sve sam obaviti i perfekcionist je, sam će ju promijeniti. Miris žene moderno obučene u savršenu crnu odjeću, koja stoji nasred velike hale betonskih, grubih zidova i proučava slike suvremene umjetnosti na izložbi u staroj tvornici u jednom velikom gradu. 

Bulgari Black je izašao na tržištu od 1998. godine. Parfumerka je: Annick Menardo.





2 comments:

  1. Pojma nisam imala da Blvgari ima unisex parfem. Ja obožavam unisex mirise i obično ih nalazim samo u niche parfumerijama. Malo me odbija miris gume ali obavezno ću ga probati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, probaj i onda malo pričekaj da se sve note izbalansiraju i stišaju :), samo mene živcira što su testeri po trgovinama često ustajali ispod onog svjetla na polici i na toplini i drugačije miriše do čak suprotno od miriše ;) nego ovi u kutijici; da, ovaj parfem svojim karakterom bih prije i svrstala u niche, ali eto- Bulgari je :)

      Delete