Thursday 16 October 2014

BY KILIAN: LOVE, DON'T BE SHY EDP





By Kilian: Love, don't be shy parfem izašao je na tržište 2007. godine u kolekciji od deset parfema naziva L'Oeuvre Noire (L'Oeuvre= djelo, rad; umjetničko djelo možda?; Noire= crno; noć?). Parfumerka je Calice Becker.
Note mirisa su: bergamot, narančin cvijet, ulje sjemenki korijandera, jasmin, ruža, iris, karmelizirani šećer, vanilija, labdanum, bijeli mošus,...


Oznake: gurmanski miris, super zaslađen, super sirupast, super gust, super dugotrajan, super ženstven, super jak, super seksi i malo infantilan, super super super, super noćni miris, meni super za sve sezone. Ja osjetim lijepo izbalansirani miks toplog šećera, nerolija, vanilije i ruže. Super, super mljac!


Ovo izgleda kao prava aparatura i baš zabava. Kupila sam dva seta- travel izdanje i naknadno još refilno izdanje jer sam se uplašila kako ću prebrzo ostati bez ovog parfema, a ne da mi ga se naručivati za sada preko interneta i još plaćati poštarinu koja je, čini mi se, bila 25 eura. 
Travel izdanje dolazi sa crnom reljefnom "bočicom" u koju se umeću staklene dozice i četiri staklene doze po 7.5 ml (sveukupno 30 ml, 105 eura), a refilno u jednoj jednostavnoj bočici od 50 ml (85 eura), te jednom praznom dispenzeru i malom lijevku. To pretakanje iz refilne bočice koja ima preširok otvor kroz lijevak mi se učinilo nepouzdanom i lošom metodom jer sam ju pokušala i prolila po podu nekoliko dragocijenih kapi, pa sam naknadno nabavila jednokratne plastične pipete i tako onda uredno i bez prolijevanja prebacila parfem u ovu malu staklenu dozicu sa sprejom. Obično nju nosim u torbici jer mi je na kraju ipak žao prečesto nositi ovu lijepu crnu bočicu u torbici da se oštećuje. A i koliko god da je mala, dosta je i teška.


Love je slatkoća. 
Stavila ju je na vrat, sa lijeve i sa desne strane. U kosu sa dvadeset centimetara udaljenosti. 
Zadigla je suknju i stavila ju je iznad koljena i s unutrašnje strane bedara. 
Kada joj bude prilazio straga zatvorit će oči i nagnuti se prema njezinoj kosi. Pomaknut će ju i polizati njezin vrat. 
Kada joj bude slučajno ispao upaljač kojim je htjela zapaliti cigaretu, on će se sagnuti pred nju da ga pokupi, a slatkoća ispod haljine će ga privući da nasloni glavu na njezino krilo. 
Love je gorko- slatka požuda za tijelom i za fizičkim dodirom. 
Zavedi me, zavedi me, zavedi me... sada... i poslije opet...






4 comments:

  1. uh ! kakav savrsen opis ! Gde ga ima za naci ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) prvenstveno na Kilian stranici www.bykilian.com; ja sam svoje kupila u Engleskoj u Harvey Nicholsu, a znam da ih je bilo u Hrvatskoj prije u jednoj niche parfumeriji, no još mi je davno tamo žena rekla da ih više neće prodavati... u Srbiji ne znam da li ih ima,
      etooo- to je to što ja znam.. i što ne znam ;))

      Delete
  2. Ajoooj,obožavam Kilian parfeme, imam čak dva komada. Bilo ih jeu Zagrebu ali više nema, zavidim ti da znaš koliko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja ih jako volim, ja imam ovaj Love i još jedan skroz drugačiji od ovog- Cruel Intentions, voljela bih ih još imati :D

      Delete