Friday 31 October 2014

TRIDESETIPRVOM DANU MJESECA LISTOPADA (MOŽDA JOŠ JEDAN WTF RAPORT?)



Volim se maskirati, pa ne mora ni biti strašno, glavno da sam u nekoj ulozi.
Ova prva fotografija je kako idem na jedno vjenčanje. Tek sam poslije skužila njezin vještičji potencijal.






PRIČA U SLIKAMA 
(s čime se bavi jedna podvojena vještica u svoje slobodno vrijeme ili THE problem):


Tražeći osvetu za prerezani vrat i razna bolna unutarnja krvarenja, ova vještica putuje vjetrom i svijetom bez metle, samo pomoću svoje haljine i ne voli kada ju se iznenada ufotografira. 
(Kao ne voli!)



U njoj je svećenica mirnog duha, ali opakog uma koja smišlja li ga smišlja kako naći onu prokletu vješticu koja se usudila dirnuti njih dvije u jednoj.




"Ah, gle, još me slikaš? Hajde, hajde, samo još jednu,.. 




...i ne stoj mi na putu jer moram sada ići. Istina je blizu, borba me žestoka čeka."




"Idi iza devet sela, devet brijegova, sedam polja žita i  dvadesetičetiri jezera zelenih. Tamo sjedi Ona i čeka te."




"Gdje, gdje? U kojem je to smjeru? Znaš da imam problema sa orijentacijom?"




"Budalo, svejedno je, krećemo se po krugu!" 




"Ajme, doživjet ću živčani s tobom i tvojim navigacijama. Sada sam izgubila magičnost poetičnog trenutka osvete i ne da mi se više ni nigdje ić!"




"Ti nikako da skužiš... Vozam te po svijetu već pettristopedesetdeset godina i još nisi skužila da sam ja Ona, uvijek bila u tebi, a nožem sam u tvojoj ruci prešla preko tvoga vrata. I znaš zašto? Zato što si modno neosvještena i nekreativna. Zato što ti samo hoćeš nositi tamno plave i crne boje! Koliko sam ti puta rekla da želim da izgledamo i izvana crveno, a ti: "ne, ne i ne, ne mogu se obući u crveno". E ja sam nas ustilizirala u moju naj boju i nosit ćeš ju sada vječno jer vještičja se krv ne da nikad sprati. Ali ne brini, meni si ovakva predivna i zajedno ćemo uvijek sjati i ponovno (kada mi oprostiš, a hoćeš) po svijetu svoje čarke na druge sijati."


HAPPY END





2 comments: