Wednesday 29 October 2014

U ŽIVOTU (PLUS BROJALICA FILMOVA I SERIJA)



1.
Ništa.


2.
Osjećam bjesove u sebi.
Ja ih zovem Bjesovi.
Oni su nešto kao: vukovi.
(Curi im zapjenjena slina, izgrist će jedni druge ako uskoro ne izađu.
Prelazim jezikom preko svojih očnjaka.
Divlje životinje iskaču mi kroz oči.)


3.
Ako se nekome gledaju zahtjevniji filmovi, stvarno zahtjevniji, moja preporuka su dva filma (napravljena oba prema romanima). Dakle, meni su jako dobri. Estetika izgubljenosti i traženja sebe u oba me jako privlači. Nemaju neke najbolje ocjene na IMDB, pretpostavljam jer je za njih potrebna dodatna koncentracija i uz to još dodatna objašnjenja. Nemam ništa reći za opis. Nisam ga ni ja dobila unaprijed. Iako je jako potreban neki uvod za oba ova filma. Ovo su filmovi koji potiču na razmišljanje i spori su i ne nude olakšanje na kraju. Uglavnom upitnike nakon kojih slijedi tko ih odgleda do kraja ili traženje svojih objašnjenja ili potragu za raspravama o njima na internetu. Izazivaju neku jezu i neizvjesnost.

UNDER THE SKIN (2013.), redatelj: Denis Villenveue





ENEMY (2013.), redatelj: Jonathan Glazer




4. Serija koja mi se nije svidjela, čak mi se i zamjerila jer sam očekivala da će mi se svidjeti jer mi je početak bio tako obećavajući, a sa svakom daljnom epizodom mi je bilo sve dosadnije (trenutno sam pogledala osmu epizodu i stvarno ne znam zašto, mora da je stvar posve osobne prirode između mene i "nje", ali postaje mi sve iritantnija). Ipak napominjem kako ova serija ima kultni status i jako dobru ocjenu na IMDB od čak 9.2. Tko voli SF avanture, a nije još pogledao Firefly trebala bi joj se valjda dati šansa (VALJDA). Serija je objektivno dobra i nije neinteligentna, samo ju ja nikako ne volim. Nikako.
Dakle, moja (ne)preporuka je:
FIREFLY (2002.-2003.)



6.
Izmišljam. Da se zabavim.





14 comments:

  1. Hahaha za firefly :D
    Orange je genijalna
    Mb iz dosadnog grada

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D svejedno sam ju preporučila :D; što se tiče Orange, ja sam za sada oduševljana ;) (a jadničak "taj" grad :P)

      Delete
  2. Jesi pogledala Orange do kraja drugu sezonu? Meni je sam kraj bio jako dirljiv. Knedla u grlu/mušica u oku.

    Dabar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. knedla sa šljivama :)

      super je serija, baš dobra, ali moram priznati da se ne sjećam kako je završila; moj mozak pamti po svom, ne po mom i tako uvijek zbrka neka i rupe

      Delete
    2. Tako i moj Z.

      Stavio sam Z jer mi to zvuči k'o moZak. Nisam htio staviti M. Jer bi onda pisalo "Moj M" a "Moj M" kućanice po Internetu pišu kada žele napisati "moj muž." Pa bi onda ova gore rečenica: "Tako i moj M." bila zbunjujuća.

      Delete
    3. Z potpuno dobro funkcionira. Jesi mislio Z upotrijebiti kao zamjenicu ili kao potpunu nadomjesnicu? Postoji li riječ- ... Mislim da ne. Nisam se najbolje razumjela

      Delete
    4. :D

      Nema veze ni moj Z ne razumije baš dobro moj JA. Uvijek su problemi u komunikaciji. Ali ovi koji održavaju Z kažu da je to do signala i da prijeđem na novu pretplatu. Pa će kao biti bolje.

      Delete
    5. a s kim ti imaš ugovor o održavanju? :P

      Delete
    6. s nikim. kažu prošla garancija. :(

      Delete
    7. oooo možeš uvijek biti sam svoj majstor :)

      Delete
  3. Ovaj google stalno traži potvrdu od mene da sam čovjek. Zar stvarno izgleda kao da ovo sve piše robot?

    D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. čovjek si, ne brini :); google je baš zločest :P

      Delete