Monday 24 March 2014

PLAVE VINTAGE NAUŠNICE



Vintage, vintage, vintage! Ima dušu. Nosi energiju neke druge osobe, spaja se sa mojom, nastaje obogaćeni predmet koji postaje nešto više od predmeta. Volim stare stvari. Ne plaše me. Stari predmeti, antikni namještaj, stare fotografije, slike, haljine, nakit. 

Na fotografijama su starinsko ogledalo i četka. Staro, staro. Imam ih cijeli život, ali ta dva predmeta su vidjela nekoliko života i prije moga. Za potrebe ovoga posta su scena. Podloga. 


U fokus stavljam predivne vintage naušnice plave boje koje sam kupila prošle godine na sajmu starina u Londonu. Platila sam ih 3 funte. Manje od trideset kuna. Negdje su iz pedesetih- šezdesetih godina prošloga stoljeća i iako se vidi odozada na klipsama da su nakupile dosta godina, od naprijed, ma cijele, još uvijek blistaju.



Naušnica ovoga tipa se može naći na Etsyju i ja čekam da iskoče neke koje će me osvojiti bojom, pa da se ponovim sa još jednima. Divne su mi za ljeto uz neki ženstveni retro look. Uz haljinice koje su široke u donjem dijelu ili uz mrkva hlače visokoga struka. Ma uz svašta.



Ovo su dvije moje fotografije sa ovim naušnicama. Uslikala sam se prošle godine neposredno nakon što sam ih kupila. Imala sam inspiraciju da se malo ušminkam i stiliziram. Tako da njih stavljam, nema potrebe da fotografiram nove. Tako bih voljela naušnice ovoga dizajna u karmin crvenoj boji. I u oker žutoj. Valjda ću s vremenom naletjeti na takve kakve tražim.






No comments:

Post a Comment