Thursday 16 January 2014

MICHAL NEGRIN PRSTEN



Predivan je. Moj prsten. Dobila sam ga od dvoje dragih prijatelja za rođendan. Danas sam ga nosila. Svako malo bih ga pogledala. Baš mi se sviđa.

Iskreno, do nedavno nisam čula za ovu dizajnericu. Michal Negrin. Izraelka. Sve stvari koje dizajnira, nakit, odjeću.., proizvode se u njezinoj manufakturi u Izraelu. Dakle, ručno. Ali hrpu ljudi ima zaposlenu. Negdje sam pročitala da ima čak petstotina radnika. Pročitala sam, ne znam jel to stvarno istina. Mora da je, ako negdje piše tako :P.

Neke oznake stila dizajnerice: vintage štih, romatično, neoviktorijanski, raskošno, starinski, sanjivo.
Moje mišljenje: pomalo kičasto, mnogo stvari mi ne leži, ali poneke su stvarno prekrasne. Evo nekoliko reklamnih fotografija iz jedne od kolekcija Michal Negrin:





Moj prsten recimo. Kada sam ga vidjela, bez razmišljanja me osvojio. Nije veliki, skroman je nekako, ali sa svim onim raskošnim, pomalo pretjeranim elementima. Pomalo. Zapravo taman. Ravnoteža.

Prsten je metalni sa brončanim premazom, namjestive veličine, sa ukrasnim gornjim dijelom u uzorku antiknih ruža. Pogodan za osjetljivu kožu jer nema nikla u sebi. Valjda. Opet- pročitala sam tako.

Slijedi nekoliko mojih fotografija. Popila sam dosta bijeloga vina večeras. Slučajno. Graševina iz Erduta. Inače, graševina mi nije nešto. Ova je bila ok. Bila sam u jednom odraslijem društvu. Starijem. Recimo obiteljskom. Četvrtak je i večer je.








2 comments:

  1. Obožavam unikatne stvari, prsten je savršen, tako poseban i predobro ti stoji.
    Btw ni ja nikako ne volim graševinu,također sam ju morala piti ovih dana jer nije bilo izbora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) i još ima dodatno posebnu vrijednost meni jer je poklon od divnih ljudi. Ima trgovina i u Zagrebu. Ne znam točno gdje. Nešto sam zapamtila da je prijateljica spomenula Radićevu ulicu... Mislim. Sama još nisam išla, ali svakako namjeravam.

      Delete