Tuesday 21 January 2014

TOM FORD BLACK ORCHID EAU DE PARFUM



Kakav parfem.
Volim jake parfeme.
Prodoran je, ali opet zavijen misterijom.
Privlači me.
Proždrljiv je, ali mudro pritaji i elegantno prikriva taj nagon.
Polumrak. Mračno ljubičasti baršun. Drama. Isplanirana. Teatar i prašnjavi zastori. Navučeni. Tek se dvije-tri zrake sunca diskretno probijaju u prostor. Vani je dan, ali unutra je noć. Mala muzička kutija svira negdje u kutu sobe. U tanjuru napola pojedeni komad torte od vanilije sa šumskim voćem. Ležerno odbačen leži na tepihu. Otvorena boca vina. Tamno crveni ruž za usne. Ogromni krevet i ona na njemu. Ljubavnica koju nije briga što je ljubavnica, jer ona nikome ne robuje. Ovo joj je samo igra.
Nakon izlaska iz sobe, iz toga stana, navlači crne rukavice da ne dodirne golom kožom ogradu u hodniku koju su dirali mnogi. O tome vodi jako računa.

Black Orchid je parfem u standarnoj ponudi Tom Forda, ali po mom mišljenju daleko premašuje kvalitetom većinu parfema drugih brendova tog cjenovnog nivoa. Ma i svih parfema općenito koje sam probala ikada. On je u društvu najboljih.
Orjentalni miris nastao 2006. Moderan, no ja osjećam u njemu i prošlost.

Pomalo bahat, raskošno samouvjeren. I iznad svega, snažno ženstven.

No, ovaj parfem po meni nije za svakoga, nego više pripada u onu grupu koja ima vrlo vjerne obožavatelje, ali i one koji ga jednostavno ne mogu podnijeti. Nije prilagodljiv.
Jak je, opojan i težak. Glamurozan (glamu-grozan :D).
Gust. Topao. Od njegovog stvarnog sastava, ja kao da mogu razabrati tartufe, ribizl, amber, neku cvjetnu notu kako probija. I vaniliju. Od njegovog nestvarnog sastava osjećam u njemu život; baš ima "ono nešto".

Bočica je prekrasno dizajnirana. Stvarno divno. Elegantna je. Zlatni detalji se savršeno uklapaju sa crnom diskreno rebrastom podlogom. Ja imam verziju parfemske vode (EDP) od 50 ml. Kada ga stavim, jako dugo ga još osjećam na sebi i ne treba ga puno, tako da se ni ne troši brzo.

Black Orchid. Čak mu je i ime lijepo.
Volim ga nositi. Pravi damski parfem za 21. stoljeće.
S napomenom da je dama ipak malo podivljala.

Slijede moje fotografije:









2 comments: