Sunday 26 January 2014

PEARL JAM



Ovo je moj prvi post o Pearl Jam-u. Nadam se da će ih biti još.
Jako volim ovaj bend. Volim njih, volim njihove pjesme, volim njihovu nepretencioznost.

  Pearl Jam 

Pearl Jam- u najkraće moguće:
- zakon su;
- rock bend (grunge);
- iz devedesetih;
- Seattle- USA;
- prvi album: Ten (1991.), zadnji album: Lightening Bolt (2013.);
- sadašnja postava: gitaristi Mike McCready i Stone Gossard, vokalist Eddie Vedder, basist Jeff Amet,
  bubnjar Matt Cameron; s njima svira još na pianu, klavijaturama sve nešto Boom Gaspar;
- vjerojatno najpoznatije pjesme: Alive, Even Flow, Jeremy, Better Man,..

Inače izbjegavam velike koncerte, ne osjećam se dobro u prevelikim gužvama, ali njihovi su rijetki na koje obožavam ići i na kojima se uopće ne osjećam da se gušim, upravo suprotno. Kada oni zasviraju, osjećam se slobodna i dobijem neki osjećaj kao da loše na svijetu ne postoji, kao da je sve predivno i da će uvijek tako sve i ostati. Do sada sam bila, čini mi se, na dvanaest njihovih koncerata i još mi slijede tri ove godine kojima se jako veselim. Svaki je drugačiji, jako se trude oko plejlisti, jako su posvećeni ljudima kojima sviraju i imaju stvarno veliku bazu ljudi koji ih slijede po svijetu uživajući u njihovim izvedbama. Ajme, ima ljudi koji su ih uživo gledali i preko stopedeset puta :D. Po meni, nikada previše.

Slijedi izbor meni nekako najdražih mojih fotografija sa nekoliko njihovih koncerata (ispričavam se zbog lošije kvalitete fotografija):

Amsterdam, Ziggo Dome, 2012.

Berlin PJ ekipa :), 2012.

 Berlin, O2 World, 2012.

Berlin, O2 World, 2012.

Prag, O2 Arena, 2012.; (Mike McFucking McCready)

Rotterdam, Ahoy, 2009.; (moj prvi PJ koncert)

 Alpine Valley, East Troy, 2011.; PJ20 (ljudi se polako skupljaju)

Alpine Valley, East Troy, 2011.; PJ20 (Keep On Rockin' In The Free World)

 Wrigley Field, Chicago, 2013. "An Evening With Pearl Jam", 2013.

  Wrigley Field, Chicago, 2013. "An Evening With Pearl Jam", 2013.; (nevrijeme)

Wrigley Field, Chicago, 2013. "An Evening With Pearl Jam", 2013.; (tulum se nastavlja :))


I za kraj (ovo mi je bilo jako teško izabrati, jer ih ima toliko dobrih), 
nekoliko pjesama, preuzeto sa You Tube kanala:

PJ, Given To Fly (predobar tekst)


PJ, Come Back (najljepša pjesma)


PJ, Lukin (jako i kratko za buđenje)


PJ, Bugs (nešto malo drugačije)


PJ, Daughter


PJ, Black (Pinkpop, nastup iz 1992.) 


PJ, Wasted Reprise- Betterman 
(koncert Belfast 2010., kada cijela dvorana zapjeva, ja samo zatvorim oči i prepustim se valovima zvuka koji prolaze kroz mene sa svih strana; predivan osjećaj)



No comments:

Post a Comment